måndag 15 augusti 2011

På mållinjen

Idag är deadline-dagen för två jobb.
Sommarjobbet med svenskaboken som jag slitit med så länge... fast jag egentligen inte skulle ta nåt uppdrag under sommaren. Myllerbilder som tar en massa tid och energi. Den här bilden är en av de roligare.... Mitt sommaruppehåll med korsordsbilder (injobbat under tidspress i juni) avbröts abrupt och idag är också deadline för sex bilder till Hemmets Journal. Roligare bilder med större frihet.
Kanske klarar jag mållinjen innan klockan slår tolv.
I morgon är det ett planerat strömavbrott, så jag måste få iväg bilderna innan dess. Jag lyssnar oroligt efter åskmuller och scannar fler  bilder.

4 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Vilken lycka det måste vara att kunna teckna så talangfullt som du gör! Jag är full av beundran.

Maya sa...

Lycka till mamma! Hoppas att det går bra!

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Vilken fin, bra jobbat fram till målsnöret:)

Karin på FOX sa...

Tack för tillropen!